Привет, незнакомец!

Похоже, вы здесь новенький. Чтобы принять участие, нажмите одну из кнопок ниже!

МЕТОДИКИ

Гіпертонічна хвороба

2456789

Комментарии

  • Так, приймаю. Ніяких проблем. А що можуть бути?
  • А ліки від холестерину теж постійно приймаєте? Як переносите?
  • Ні, не люблю. Але стан здоровя примушує це робити. Де прихопило, там і звертаюсь до лікаря.\r\nПравду кажучи, я не дуже люблю лікуватись, час від часу приймав ліки, тому кризи часто були, та ще й робота така що сприяла.\r\nАле зараз я вже поміняв своє відношення до лікування, ліки щодня приймаю, і зараз, хвалити Бога, почуваюсь більш-менш нормально.
  • Я так розумію, що ви не дуже і приймали ті ліки. ТАк любите до лікарів звертатись?
  • Я не лікар, але відповісти на ваше запитання можу, оскільки мотаюсь з міста в місто и маю гіпертонію, тому часом змушений звертатись до лікарів в інших містах.\r\nЯ лікував свою гіпертонічну хворобу в Полтаві, Черкасах, Вінниці, Хмельницькому, Львові, в Камянці-Подільському.....\r\nМожу сказати, що лікування те саме повсюди, повсюди призначають ліки для постійного прийому, підбирають індивідуально в більшості випадків.\r\nЛіки для зниження рівня холестерину призначають повсюди. В мене є папірці з призначеннями, я навмисне подивився. Назви різні, але ліки, в цілому, ті самі.
  • Так, цікаво було б дізнатись що з цього приводу думають лікарі. \r\nЧи є лікарі серед усасників форуму?\r\nЯкщо так, то скажіть чи необхідно приймати ліки що знижують рівень холестерину крові тим у кого він в нормі, але має місце підвищенння артеріального тиску?
  • А что по этому поводу думают врачи? Вы интересовались?\r\nВозможно есть и другая точка зрения?